Kesän viikonloppupiirustuskurssien ilmoittautuminen avattu

Vapaassa Taidekoulussa järjestetään kaksi elävän mallin piirtämisen intensiivikurssia kesällä. Ilmoittaudu nopeasti, koska kullekin kurssille mahtuu vain 12 ensimmäistä!

Ohjaajana toimii taidemaalari, kuvataiteen maisteri Aki Turunen, joka havaintopohjaisen piirtämisen lisäksi opettaa Vapaassa Taidekoulussa maalaustaidetta toisen vuosikurssin opiskelijoille ja tekee lopputyöohjauksia valmistuville opiskelijoille.

Vapaan Taidekoulun avoimet piirustuskurssit ovat kuuluneet koulun toiminnan ytimeen sen perustamisesta lähtien. Koronapandemian aikana kurssit on valitettavasti jouduttu perumaan sekä järjestämään osittain etäopetuksena. Tällä hetkellä vaikuttaa todennäköiseltä, että kurssit voidaan käynnistää kesäkuussa, josta syystä avaamme ennakkoilmoittautumisen nyt.

Viikonloppukurssin hintaan sisältyvät kaikki kurssilla tarvittavat materiaalit sekä taukotarjoilu.

Lue lisää ja ilmoittaudu täällä!

Lisätietoja: Meri Karppanen, hallintojohtaja, meri.karppanen(at)vapaataidekoulu.fi