Vapaan ekat 21 -näyttely

Vapaan ekat -näyttely avautuu Galleria Vaagassa

Vapaan Taidekoulun Galleria Vaagassa avautuu 26. toukokuuta uusi näyttely, koulun ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden Vapaan ekat -näyttely. Näyttely on esillä koulun käytävägalleriassa koko kesän.

“Jos kuulet sisäisen äänen, joka sanoo: “Sinä et osaa maalata”, jatka kaikin mokomin maalaamista – ja pian se ääni vaikenee.” Vincent Van Gogh 1883

Vapaan ekat -näyttelyssä on esillä ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden teoksia kuluneelta lukuvuodelta. Näyttely heijastelee ryhmän taiteellista monipuolisuutta. Vapaassa Taidekoulussa omalle ilmaisulle jää aina tilaa. Pelottomuus, uteliaisuus ja motivoituneisuus ovat sanoja, jotka kuvaavat hyvin tätä ryhmää.

“If you hear a voice within you saying: “You are not a painter”, then by all means, paint… and that voice will be silenced, but only by working.” Vincent Van Gogh 1883

This exhibition consists of first year students’ works from 2020-21. It reflects the artistic diversity within the group. In the spirit of the Free Art School, space was given to individual expression. Fearlessness, curiosity, and motivation are words, which describe this group.

Avoinna / Öppet / Open: 26.5.–29.8.2021

Ma–su / Mån-Sön / Mon-Sun 9–20

Galleria Vaaga | Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1,

E-porras, 4. krs. / E-trappan, 4. vån. / Staircase E, 4th floor

Sisäänpääsy D-portaan kautta / Inträde via D-trappan / Entrance from staircase D

Vapaa pääsy / Fritt inträde / Free entrance

Seuraa Vapaan Taidekoulun kuulumisia FacebookissaInstagramissa ja LinkedInissä!