Vapaa ’22 -kangaskassin ostamalla tuet valmistuvia taidemaalareita

Vapaasta Taidekoulusta valmistuu keväällä yhdeksän taidemaalaria. Vapaa ’22 -lopputyönäyttely aukeaa Kaapelitehtaan Puristamossa perjantaina 29.4.2022. Opiskelijaryhmän suunnitteleman kangaskassin ostamalla tuet tuoreita taidemaalareita lopputyönäyttelyn järjestämisessä.

Kassista on kaksi värivaihtoehtoa ja se on 100-prosenttista Öko-Tex -standardisoitua puuvillaa (Standardi 100). Kassin hinta on 15 €. Kaikki kassimyynneistä saadut rahat ohjataan kokonaisuudessaan näyttelyn järjestämisestä syntyviin kuluihin.

Kuva Virppi Venell

Miten ostan Vapaa ’22-kassin?

• Nouda kassi Vapaasta Taidekoulusta Kaapelitehtaan E-rapun 4. kerroksesta. Maksu käteisellä tai tilisiirtona.
  • Tilaa kassi sähköpostitse osoitteesta info(at)vapaataidekoulu.fi. Kerro viestissä: nimi, osoite, kassin väri ja tilausmäärä. Maksu tilisiirtona tai laskulla. Postittaessa kassin hintaan lisätään 3 euron toimitusmaksu.
  • Valmistuvat opiskelijat myyvät ja toimittavat kasseja asiakkaille – voit sopia noudosta suoraan opiskelijan kanssa!

Kuva Virppi Venell