Vapaan Taidekoulun ensimmäinen vuosikurssi kutsuu sinut Kevätsalonkiin

Vapaan Taidekoulun ensimmäinen vuosikurssi juhlistaa lukuvuotensa päättymistä yhteisellä näyttelyllään.

Kevätsalonki aukeaa koulun tiloihin Galleria Vaagaan toukokuun toisella viikolla 9.5. Esillä olevista moninaisista töistä välittyy opiskelijoiden oma kädenjälki, ensimmäisen vuosikurssin mukanaan tuomine oivalluksineen.

Näyttelyn avajaiset: maanantaina 9.5 klo 17-20. Lämpimästi tervetuloa!

Avoinna / Öppet / Open: 9.5.–5.6.2022

Ma–su / Mån-Sön / Mon-Sun 9–20

Galleria Vaaga | Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1, E-porras, 4. krs. / E-trappan, 4. vån. / Staircase E, 4th floor

Sisäänpääsy D-portaan kautta / Inträde via D-trappan / Entrance from staircase D

Vapaa pääsy / Fritt inträde / Free entrance

Ensimmäisen vuosikurssin Kevätsalonki

Kiinnostavatko sinua taidemaalariopinnot? Haku Vapaaseen Taidekouluun on auki 8.5 asti. lue lisää ja hae opiskelemaan!

Seuraa Vapaan Taidekoulun kuulumisia Facebookissa, Instagramissa ja LinkedInissä!