Elävän mallin piirustuksen viikonloppukurssi – Aki Turunen

La 3.9. klo 10:00–17:00
Su 4.9. klo 10:00–17:00

Opettaja
Aki Turunen, taidemaalari, kuvataiteen maisteri, taidemaalauksen ja havaintopohjaisen piirtämisen opettaja

Lue lisää Aki Turusesta: esittelyssä Vapaan Taidekoulun opettajat

Piirustusluokka
Vapaa Taidekoulu
Kaapelitehdas
Tallberginkatu 1 E

210 €
Kurssimaksuun sisältyvät kaikki kurssilla tarvittavat materiaalit (paperit, hiilet, fiksatiivi, säämiskä, taustapahvit, piirustustelineet) sekä taukotarjoilu (kahvi, tee, virvoitusjuomat, täytetty sämpylä/croissant sekä pieni makea pala).

Maksutavat ovat lasku ja Epassi.

HUOM! Jos käytät maksutapana Epassia, hinta Epassimaksulle on 190 € ja lisäksi erikseen laskutetaan tarvikemaksu 20 € (yhteensä 210 €). Laskun jakaminen kahteen osaan johtuu verottajan ohjeesta, jonka mukaan Epassilla voi maksaa vain palveluita. Laskulla maksaessa laskutetaan koko hinta 210 € samalla laskulla.

Maksimiosallistujamäärä
16 henkeä

Ilmoittaudu kurssille:

Ilmoittaudu kurssille tästä linkistä: Elävän mallin piirustuksen ja maalauksen ilmoittautuminen. Valitse lomakkeen alaosasta “Viikonlopun intensiivikurssi 3.-4.9.2022  | Elävän mallin piirustus”.

Artikkelikuva: Virppi Venell