Iltapiirustuskurssi – Ilkka Sariola

Syksyn iltapiirustuskurssi keskiviikkoisin

27.9.–13.12.2023 17:00–20:00, opettaja Ilkka Sariola.
Syyslomaviikolla ja itsenäisyyspäivän keskiviikkoa ei ole opetusta – eli 18.10. ja 6.12. kurssi on tauolla.

Kurssi kokoontuu kaikkiaan kymmenen kertaa.

Opettajat

Ilkka Sariola, kuvataiteilija, kuvataiteen maisteri

Lue lisää Ilkka Sariolasta: Esittelyssä Vapaan Taidekoulun opettajat

Piirustusluokka
Vapaa Taidekoulu
Kaapelitehdas
Tallberginkatu 1 E

Hinta ja maksaminen
255 €

Kurssimaksuun sisältyvät kaikki kurssilla tarvittavat materiaalit (paperit, hiilet, fiksatiivi, säämiskä, taustapahvit, piirustustelineet). Kurssi kestää 10 viikkoa.

Käytössämme on nyt uusia maksutapoja:

• Pankkimaksut kaikista kotimaisista pankeista: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki
  • Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express
  • Mobiilimaksut: MobilePay, Pivo, Siirto
  • Lasku ja osamaksut: OP-Lasku, Jousto, Walley (Tällä maksutavalla asikkaan ei tarvitse maksaa laskuaan heti tai voi tilata laskun jossa on reilusti maksuaikaa)
  • Epassi
    • HUOM! Jos käytät maksutapana Epassia, älä ilmoittaudu lomakkeen kautta, vaan ole yhteydessä hallintojohtaja Meri Karppaseen (meri.karppanen@vapaataidekoulu.fi), joka rekisteröi ilmoittautumisesi. Tämä johtuu siitä, että kurssimaksun voi suorittaa vasta kurssin alkaessa, paikan päällä Vapaassa Taidekoulussa. Hinta Epassimaksulle on 220 € ja lisäksi erikseen laskutetaan tarvikemaksu 35 € (yhteensä 255 €). Laskun jakaminen kahteen osaan johtuu verottajan ohjeesta, jonka mukaan Epassilla voi maksaa vain palveluita.

Maksimiosallistujamäärä
16 henkeä / kurssi

Ilmoittaudu kurssille:

Ilmoittaudu kurssille tästä linkistä: Elävän mallin piirustuksen ja maalauksen ilmoittautuminen. Valitse lomakkeen alaosasta “Elävän mallin piirustus keskiviikkoiltaisin 27.9.–13.12. | Ilkka Sariola”.