Intensiivikurssi – Ilkka Sariola

Kaapelitehdas
Tallberginkatu 1 E

210 €
Kurssimaksuun sisältyvät kaikki kurssilla tarvittavat materiaalit (paperit, hiilet, fiksatiivi, säämiskä, taustapahvit, piirustustelineet) sekä taukotarjoilu (kahvi, tee, virvoitusjuomat, täytetty sämpylä/croissant sekä pieni makea pala).

Käytössämme on nyt uusia maksutapoja:

• Pankkimaksut kaikista kotimaisista pankeista: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki
  • Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express
  • Mobiilimaksut: MobilePay, Pivo, Siirto
  • Lasku ja osamaksut: OP-Lasku, Jousto, Walley (Tällä maksutavalla asikkaan ei tarvitse maksaa laskuaan heti tai voi tilata laskun jossa on reilusti maksuaikaa)
  • Epassi
    • HUOM! Jos käytät maksutapana Epassia, älä ilmoittaudu lomakkeen kautta, vaan ole yhteydessä hallintojohtaja Meri Karppaseen (meri.karppanen@vapaataidekoulu.fi), joka rekisteröi ilmoittautumisesi. Tämä johtuu siitä, että kurssimaksun voi suorittaa vasta kurssin alkaessa, paikan päällä Vapaassa Taidekoulussa. Hinta Epassimaksulle on 255 € ja lisäksi erikseen laskutetaan tarvikemaksu 50 € (yhteensä 305 €). Laskun jakaminen kahteen osaan johtuu verottajan ohjeesta, jonka mukaan Epassilla voi maksaa vain palveluita.

Maksimiosallistujamäärä
16 henkeä

Ilmoittaudu kurssille:

Ilmoittaudu kurssille tästä linkistä: Elävän mallin piirustuksen ja maalauksen ilmoittautuminen. Valitse lomakkeen alaosasta “Viikonlopun intensiivikurssi 25.-26.3.2023 | Elävän mallin piirustus Ilkka Sariola”.