Vapaan Taidekoulun vuoden 2023 myyntinäyttelyn avajaisia vietetään lauantaina 11.3, tervetuloa!

Vapaan Taidekoulun perinteinen myyntinäyttely järjestetään 11.3.-19.3. koulun tiloissa sijaitsevassa Galleria Vaagassa.

Hyvien kulkuyhteyksien varrella sijaitseva Galleria Vaaga täyttyy lauantaina 11.3. eri vuosikurssien opiskelijoiden teoksista. Persoonalliset työt sopivat moniin erilaisiin tiloihin. Piirustus tai maalaus koristaa niin omaa kotia kuin myös työpaikkaa tai vaikka koulun tyhjiä seiniä. Myyntinäyttely on hyvä mahdollisuus tutustua nousevien taiteilijoiden kädenjälkeen.

Myyntinäyttelyn ripustamista edellisenä vuonna.

Teosmyyntien tuotot menevät kokonaisuudessaan taideopiskelijoille.

Näyttelyn avajaisia vietetään lauantaina 11.3. klo 11 alkaen.

Näyttely on avoinna:
ma-pe 12-19
la 11-21
Su 11-17

Maksutapoina käyvät MobilePay ja lasku. Teokset voi ostaa myös osamaksulla! Teoksen saa useimmiten heti mukaansa.

Vapaa Taidekoulu sijaitsee Kaapelitehtaalla, osoitteessa Tallberginkatu 1, E-rappu, 4. krs. Sisäänkäynti C-, D- tai E-ovesta. Esteetön sisäänkäynti Tammasaarenkadun puolelta DEF-rapusta.

Tapahtumaa tukevat Fat Lizard ja Good Guys Kombucha.

Tervetuloa tutustumaan kouluumme ja tuleviin taidemaalareihin sekä tekemään taidehankintoja!