Akvarellimaalaus havainnosta – Markku Arantila

Syksyllä alkaa:

Syksyn akvarellimaalauskurssi maanantaisin

25.9.–4.12.2023 17:00–20:00, opettaja Markku Arantila.
Syyslomaviikolla ei ole opetusta – toisin sanoen kurssi on tauolla 16.10.

Kurssi kokoontuu kymmenen kertaa.

Vapaa Taidekoulu on vuonna 1935 perustettu taidemaalaukseen keskittynyt yksityinen oppilaitos Helsingin Kaapelitehtaalla. Vapaan Taidekoulun toimintaan kuuluvat opetustoiminnan ohella kaikille avoimet maksulliset piirustus- ja maalauskurssit.

Opettajat

Markku Arantila, taidemaalari

Lue lisää Markku Arantilasta: Esittelyssä Vapaan Taidekoulun opettajat

Piirustusluokka
Vapaa Taidekoulu
Kaapelitehdas
Tallberginkatu 1 E

Hinta ja maksaminen
305 €

Kurssimaksuun sisältyvät akvarellimaalauksen perustarvikkeet, joilla selviytyy kurssista. Kurssi kestää 10 viikkoa.

Käytössämme on nyt uusia maksutapoja:

• Pankkimaksut kaikista kotimaisista pankeista: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki
  • Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express
  • Mobiilimaksut: MobilePay, Pivo, Siirto
  • Lasku ja osamaksut: OP-Lasku, Jousto, Walley (Tällä maksutavalla asikkaan ei tarvitse maksaa laskuaan heti tai voi tilata laskun jossa on reilusti maksuaikaa)
  • Epassi
    • HUOM! Jos käytät maksutapana Epassia, älä ilmoittaudu lomakkeen kautta, vaan ole yhteydessä hallintojohtaja Meri Karppaseen (meri.karppanen@vapaataidekoulu.fi), joka rekisteröi ilmoittautumisesi. Tämä johtuu siitä, että kurssimaksun voi suorittaa vasta kurssin alkaessa, paikan päällä Vapaassa Taidekoulussa. Hinta Epassimaksulle on 220 € ja lisäksi erikseen laskutetaan tarvikemaksu 35 € (yhteensä 255 €). Laskun jakaminen kahteen osaan johtuu verottajan ohjeesta, jonka mukaan Epassilla voi maksaa vain palveluita.

Maksimiosallistujamäärä
16 henkeä / kurssi

Ilmoittaudu kurssille:

Ilmoittaudu kurssille tästä linkistä: Elävän mallin piirustuksen ja maalauksen ilmoittautuminen. Valitse lomakkeen alaosasta “Akvarellimaalaus havainnosta maanantai-iltaisin 25.9.–4.12.2023 | Markku Arantila”.