Elävän mallin piirustus tiistai-iltaisin (26.9.-5.12.) – Tuomo Laakso

Syksyllä 2023 alkaa:

Syksyn iltapiirustuskurssi tiistaisin

Aika
26.9.–5.12.2023 17:00–20:00, opettaja Tuomo Laakso.
Syyslomaviikolla ei ole opetusta – toisin sanoen kurssi on tauolla 17.10.

Kurssi kokoontuu kymmenen kertaa.

Vapaa Taidekoulu on vuonna 1935 perustettu taidemaalaukseen keskittynyt yksityinen oppilaitos Helsingin Kaapelitehtaalla. Vapaan Taidekoulun toimintaan kuuluvat opetustoiminnan ohella kaikille avoimet maksulliset piirustus- ja maalauskurssit.

Opettajat

Tuomo Laakso, kuvataiteilija

Lue lisää Tuomo Laaksosta: Tuomo Laakson esittelysivu

Paikka
Piirustusluokka
Vapaa Taidekoulu
Kaapelitehdas
Tallberginkatu 1 E
00180 Helsinki

Hinta ja maksaminen
255 €

Kurssimaksuun sisältyvät kaikki kurssilla tarvittavat materiaalit (paperit, hiilet, fiksatiivi, säämiskä, taustapahvit, piirustustelineet). Kurssi kestää 10 viikkoa.

Käytössämme on nyt uusia maksutapoja:

• Pankkimaksut kaikista kotimaisista pankeista: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki
  • Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express
  • Mobiilimaksut: MobilePay, Pivo, Siirto
  • Lasku ja osamaksut: OP-Lasku, Jousto, Walley (Tällä maksutavalla asikkaan ei tarvitse maksaa laskuaan heti tai voi tilata laskun jossa on reilusti maksuaikaa)
  • Epassi
    • HUOM! Jos käytät maksutapana Epassia, älä ilmoittaudu lomakkeen kautta, vaan ole yhteydessä hallintojohtaja Meri Karppaseen (meri.karppanen@vapaataidekoulu.fi), joka rekisteröi ilmoittautumisesi. Tämä johtuu siitä, että kurssimaksun voi suorittaa vasta kurssin alkaessa, paikan päällä Vapaassa Taidekoulussa. Hinta Epassimaksulle on 220 € ja lisäksi erikseen laskutetaan tarvikemaksu 35 € (yhteensä 255 €). Laskun jakaminen kahteen osaan johtuu verottajan ohjeesta, jonka mukaan Epassilla voi maksaa vain palveluita.

Maksimiosallistujamäärä
16 henkeä / kurssi

Ilmoittaudu kurssille:

Ilmoittaudu kurssille tästä linkistä: Elävän mallin piirustuksen ja maalauksen ilmoittautuminen. Valitse lomakkeen alaosasta “Elävän mallin piirustus tiistai-iltaisin 26.9.–5.12. | Tuomo Laakso”.