Virkistystoimintaa yrityksille ja yhteisöille

Etsitkö yhteisöllesi virkistystoimintaa ja yhteistä aktiviteettia?

Vapaan Taidekoulun tarjoamien kaikille avoimien, maksullisten ilta- ja viikonloppukurssien ohella tarjoamme myös yrityksille ja yhdistyksille räätälöityä toimintaa.

Löytyykö tiimistänne taiteellisia ambitioita tai seikkailunhalua?

Millaista olisi maalata työkavereiden kanssa elävää mallia, asetelmaa tai maisemaa ulkona?

Vapaa Taidekoulu omaa pitkän kokemuksen erilaisten maalaukseen ja piirtämiseen liittyvien aktiviteettien järjestämisestä. Opettajamme ovat kokeneita, tunnettuja taidemaalareita. Aktiviteetit mahdollistavat yhteistä tekemistä sekä yksilöllistä perehdyttämistä.

Tartu siis tilaisuuteen ja järjestä yhteisöllesi muistamisen arvoinen hetki, josta jää oma teos mukaan vietäväksi.

Mitä aikaisemmin olet liikkeellä, sitä paremmat mahdollisuudet meillä on toteuttaa toiveenne!

Lisätietoja antaa:

MERI KARPPANEN
Hallintojohtaja
040 922 3171 | meri.karppanen(at)vapaataidekoulu.fi
Hallinto, viestintä, rahoitus ja opintoasiat

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

Akvarellimaalaus havainnosta maanantai-iltaisin (8.4.-10.6.2024) – Markku Arantila

Loppukevään ja alkukesän akvarellimaalauskurssi maanantaisin Aika 8.4.–10.6.2024…