Tilavuokraus

Vapaa Taidekoulu vuokraa Kaapelitehtaalla sijaitsevia koulun tiloja silloin, kun ne eivät ole koulun käytössä.

Lukuvuoden aikana tiloja voi vuokrata ilta- ja viikonloppukäyttöön. Vapaa Taidekoulu myös järjestää yhteisöille asiakkaiden toivomusten mukaisia toiminnallisia juhlatapahtumia ja yritysiltapäiviä.

Kesäkaudella 1.6. – 31.8. tiloja vuokrataan pidempiaikaiseen käyttöön, esimerkiksi työhuoneeksi tai kurssia varten.

Koulun luokkatilat ovat kooltaan 90 – 179 m2.

Erikokoiset tilat soveltuvat monenlaisiin käyttötarkoituksiin.

• Taidekurssit
  • Musiikkivideot
  • Muotikuvaukset, kuvaus
  • Seminaarit, kokoukset
  • Syntymäpäivät
  • Piirustusretki koululle ym. ideat

Esimerkkejä vuokrattavista tiloista

Avara taideluokka

Sivun tilakuvat Virppi Venell

Kokoukset ja seminaarit

• Kiinnostaisiko sinua kokoustaminen uudenlaisessa ilmapiirissä? Sopii myös seminaareille.
  • Kahvituksen tarjoiltavat tilaa kätevästi Hima & Salista, joka toimii samoissa Kaapelin tiloissa. Mukana voi tuoda myös omat eväät.
  • Pöydät ja tuolit järjestyvät.

Musiikkivideot, muotikuvaukset, kuvaukset

• Helppo pääsy henkilö- ja tavarahissillä.

Taidekurssit

• Avara valoisa tila, sopii kaikenikäisille, ei tarvitse pelätä sotkemista.
  • Tarvittaessa voimme yleensä tarjota sekä maalaustelineet että taustapahvit. Muunkinlaisen rekvisiitan toimittaminen on sovittavissa. Kaiken voi tuoda myös itse.

Persoonallinen ateljeetila

Taidekoulun aula

II-luokka

• Taiteellinen ilmapiiri
  • Inspiraatiota rustiikissa ympäristössä

Kiinnostuitko tilan vuokraamisesta käyttötarkoitukseesi? Vastaamme mielellämme kysymyksiin. Autamme myös tapahtumasi onnistumisessa!

Lisätietoja ja tilanvuokraus

MERI KARPPANEN

040 922 3171 | meri.karppanen(at)vapaataidekoulu.fi
Hallinto, viestintä, rahoitus ja opintoasiat