Anita Snellmanin säätiö myönsi apurahat seitsemälle Vapaasta valmistuvalle

Taideopetusta, taiteen tuntemusta sekä taideharrastusta edistävä Anita Snellmanin säätiö on myöntänyt Vapaasta Taidekoulusta valmistuville taidemaalareille stipendejä.
.
Vuonna 1979 perustetun säätiön tehtävä on säilyttää ja esittää taiteilija Anita Snellmanin taidetta sekä edistää kiinnostusta taiteelliseen luomistyöhön mm. tukemalla taiteen opetusta ja harrastusmahdollisuuksia. Anita Snellmanin säätiö jakaa vuosittain apurahoja etupäässä vastavalmistuneille taiteilijoille.
.
Tänä vuonna Vapaasta Taidekoulusta valmistuneista saivat säätiön 2000 euron apurahan Arttu Hartikainen, Anna Korpilinna, Miisa Mäkeläinen, Mirva Niiranen, Sara Rantanen, Satu Salomaa ja Jaakko Vallivaara.
.
Vapaa ’21 on nähtävissä myös verkossa. Astu sisään virtuaaliseen taidenäyttelyyn!
Tutustu tarkemmin kaikkiin valmistuneisiin: Vapaa 21 / taiteilijat
.
Onnittelemme lämpimästi apurahan saajia!

Artikkelin kuvan on ottanut Virppi Venell. Kuvassa näkyy Arttu Hartikaisen, Satu Salomaan ja Miisa Mäkeläisen teoksia.

Pysy kärryillä Vapaan Taidekoulun kuulumisista: seuraa meitä FacebookissaInstagramissa ja LinkedInissa