Ateljeeluokka, Silja Uuttulan ja Johanna Lindholmia työtila. Valokuva Virppi Venell.

Yritys: Tavoita kuvataiteen monet ammattilaiset ja harrastajat tukemalla oppilaiden lopputyönäyttelyä

Vapaan Taidekoulun oppilaiden loppunäyttelytyö Vapaa ’22 järjestetään Kaapelitehtaan Puristamossa 29.4. – 15.15.2022.

Tarjoamme yrityksille monenlaisia mahdollisuuksia tukea loppunäyttelyn onnistumista. Vastineeksi annamme sponsoreillemme keskeisen sijan näyttelyn markkinointimateriaalissa.

Vapaa ’22 on odotettu tapahtuma, jonka kohderyhmä koostuu laajasta taiteen sidosryhmästä. Heihin lukeutuvat kuvataide– ja muu kulttuuri-instituutiot sekä kuvataiteesta kiinnostuneet kansalaiset: taideharrastajat ja taidetta keräilevät; kulttuurialan koulutuksesta kiinnostuneet, koulun alumnit, opiskelijat sekä kuvataideopintoja harkitsevat.

Sosiaalinen mediamme huomataan laajasti. Näkyvyyttä loppunäyttelyn osalta vahvistaa sähköinen markkinointi. Lisäksi Vapaa ’22 näyttelykatalogi postitetaan Suomen tärkeimpiin taidegallerioihin sekä -museoihin.  Keväällä kaupunkimiljöössä ihmisiä ilahduttavat Vapaa ’22 julisteet.

Kaikki kerätyt varat käytetään lyhentämättöminä valmistuvien opiskelijoiden Vapaa ’22 -lopputyönäyttelystä syntyviin kustannuksiin, mm. tilavuokraan ja näyttelyn rakentamisesta ja ripustuksesta syntyviin kuluihin, katalogi- ja muihin viestinnän kustannuksiin, virtuaalinäyttelyn tuottamiseen sekä mahdollisten avajaisten järjestämiseen.

Lue lisää kumppanuuspaketeistamme

Kumppanuuspakettimme mahdollistavat räätälöidyn näkyvyyden haluamallasi tavalla. Logosi kiertää kutsuissa sosiaalisessa mediassa ja tulee vastaan kaupunkikuvassa tai ehkä kerromme yrityksesi tarinasta advertoriaalissa?

Koostimme oheiseen oppaaseen, keitä olemme sekä miten brändisi tunnettavuus kasvaisi kumppanuuspaketin osana: Vapaa ’22 info kumppaneille

Artikkelikuvassa toinen ateljeeluokistamme, näkymä Silja Uuttulan ja Johanna Lindholmin työskentelytiloihin. Kuva Virppi Venell.