Avoinna tämän viikon: Vapaan Taidekoulun myyntinäyttely 2022

Perinteinen Vapaan Taidekoulun myyntinäyttely on jälleen saapunut vuoden tauon jälkeen Galleria Vaagaan. Esillä on maalauksia ja piirroksia taidekoulun eri vuosikurssien opiskelijoilta. Inspiroivat teokset sopivat kodin lisäksi monenlaisiin tiloihin, kuten työpaikalle tai kouluun. Tule tutustumaan ja bongaa nousevat ammattitaiteilijat!

Opiskelijat ripustavat näyttelyä

Myyntinäyttelyn avajaisia vietettiin lauantaina 12.3.

Maalaustaiteen täyttämä galleria takaa jo itsessään hengähdyshetken kaupungin sykkeestä sekä mielenvalloittavia visioita. Maksutapoina oppilaiden töille toimivat Mobilepay ja lasku. Laskussa on osamaksumahdollisuus. Useimmat teoksista saa heti mukaansa!

Teosmyyntien tuotot menevät kokonaisuudessaan taideopiskelijoille. Näyttelyn yhdelle seinälle on koottu teoksia, joista saatavat myyntituotot ohjataan Ukrainan tukemiseen.

Kuinka saapua

Galleria Vaaga löytyy Kaapelitehtaalta Vapaan Taidekoulun tiloista, E-rapusta, 4.krs, osoitteesta Tallberginkatu 1. Sisäänkäynti tapahtuu Kaapelitehtaan sisäpihalta, D- tai E-rapun kautta. Esteetön sisäänkäyntimme sijaitsee Tammasaarenkadun puolella DEF-rapussa.

Viime vuonna myyntinäyttelyn esti korona. Sitä suuremmalla ilolla toivotamme kaikki tervetulleiksi tänä vuonna! Suosittelemme kasvomaskin käyttöä tapahtumassa.

Näyttelyn aukioloajat:

ma-pe 10:00-19:00
la-su 10:00-20:00

Tapahtumaa ovat tukeneet Aaltojuomat, Nokkos Company sekä Vallilan Panimo. Kiitos!

Kuvat opiskelijoiden.