Vapaan Taidekoulun joulumyyjäiset 7.-10.12. Tervetuloa!

Vapaa Taidekoulu avaa ovensa kaikille 7.-10.12. joulumyyjäisten merkeissä.

Joulumyyjäiset ovat jokavuotinen perinne ja hyvä mahdollisuus tutustua tulevien taiteilijoiden töihin samoin kuin koulun toimintaan.

Koulun oma käytävägalleria täyttyy kaikkien vuosikurssien opiskelijoiden teoksista, joten tapahtuma on hieno mahdollisuus tutustua taideopiskelijoiden ja tulevien taiteilijoiden kädenjälkeen. Miellyttävän teoksen kohdatessa voi sen ostaa helposti itselleen tai vaikka pukinkonttiin.

Tuotot menevät lyhentämättöminä opiskelijoille.

Maalaustaide piristää esimerkiksi omaa kotia tai työpaikkaa kuin myös vaikkapa koulun tai muun julkisen tilan seiniä ja on persoonallinen pitkäikäinen lahja.

Aukioloajat:

To: avajaiset klo 16-20
Pe-su: avoinna klo 10-19

Tervetuloa mukaan!

Summary in English

The Free Art School will open its doors to everyone on 7.-10.12. at the Christmas market.
Our own Gallery Vaaga is full of works from all school classes. See the handprint of art students and future artists.
If you find a pleasant work, you can easily buy it for yourself or as a Christmas present!

Opening hours:

Thursday: 4pm to 8pm
Friday-Sunday: 10am to 7pm

Tervetuloa – Welcome!

Meidät löydät Kaapelitehtaalta Ruoholahden metroaseman kupeesta:

Galleria Vaaga | Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1, E-porras, 4. krs. / E-trappan, 4. vån. / Staircase E, 4th floor

Sisäänpääsy E- ja D-portaan kautta / Inträde via E- och D-trappan / Entrance from staircase E and D

Vapaa pääsy / Fritt inträde / Free entrance