Akvarellimaalauskurssi – Markku Arantila

Akvarellimaalauskurssi

Akvarellimaalauskurssi 19.9.-28.11.2022 klo 17-20

Kurssilla maalataan pääasiassa elävää mallia, joillain kurssikerroilla on asetelmamaalausta. Sään salliessa kurssilla on myös maisemamaalausta, jolloin siirrytään Kaapelitehtaalta maalaamaan lähialueelle.

Maanantaisin 19.9.–28.11.2022 klo 17:00–20:00.
HUOM! Syysloman aikana viikolla 42 (eli 17.10) kurssi on tauolla.

Opettaja
Markku Arantila, kuvataiteilija
Lue lisää Markku Arantilasta: Esittelyssä Vapaan Taidekoulun opettajat – Markku Arantila: “Aikuisena voi leikkiä niitä leikkejä, joita ei vielä lapsena osannut.”

Piirustusluokka
Vapaa Taidekoulu
Kaapelitehdas
Tallberginkatu 1 E
00180 Helsinki

Joinain kurssikertoina maalataan ulkona Kaapelitehtaan ympäristössä – niistä sekä kokoontumispaikoista viestitään osallistujille erikseen etukäteen.

305 €

Kurssimaksuun sisältyvät kurssilla tarvittavat paperit ja perussetin akvarellimaaleja. Taustapahvit, teipit, maalaustelineet ja vesikupit löytyvät myös koulun puolesta. Opettaja toimittaa osallistujille erikseen listan tarvikkeista, jotka tulisi itse tuoda mukanaan: väreistä ja siveltimistä.

Maksutavat ovat lasku ja Epassi.

HUOM! Jos käytät maksutapana Epassia, hinta Epassimaksulle on 255 € ja lisäksi erikseen laskutetaan tarvikemaksu 50 € (yhteensä 305 €). Laskun jakaminen kahteen osaan johtuu verottajan ohjeesta, jonka mukaan Epassilla voi maksaa vain palveluita. Laskulla maksaessa laskutetaan koko hinta 305 € samalla laskulla.

Maksimiosallistujamäärä
16 henkeä / kurssi

Ilmoittaudu kurssille:

Ilmoittaudu kurssille tästä linkistä: Elävän mallin piirustuksen ja maalauksen ilmoittautuminen. Valitse lomakkeen alaosasta “Akvarellimaalauskurssi  | Syksy 2022”.