Hae opiskelemaan Vapaaseen Taidekouluun!

Vuonna 1935 perustetussa, Suomen ainoassa taidemaalaukseen keskittyvässä oppilaitoksessa aloittaa vuosittain n. 25 kuvataiteilijaopiskelijaa. Oletko sinä yksi heistä syksyllä 2021? Haku opiskelemaan Vapaaseen Taidekouluun on nyt avoinna ja päättyy huhtikuun lopulla.

Opiskelijat valitaan viikon kestävällä valintakurssilla, joka järjestetään toukokuussa Helsingin Kaapelitehtaalla. Valintakurssilla tehdään pääasiassa maisemamaalausta ja sen ohjaajina toimivat Suomen eturivin taidemaalarit – koulun rehtori Elina Merenmies sekä koulun opettajat, joiden nimet vahvistetaan helmikuussa.

Koulussa opiskelu on täysipäiväistä ja kestää kokonaisuudessaan neljä vuotta. Ensimmäisen vuosikurssin jälkeen opiskelijoista n. puolet valitaan jatkamaan toiselle vuosikurssille ja edelleen taidemaalariksi valmistaviin opintoihin.

Lue lisää opiskelemaan hakemisesta täällä ja täytä hakulomake.

Koulussa opiskeluun voit tutustua täällä.

Toivottavasti tavataan toukokuussa!

Seuraa Vapaan Taidekoulun kuulumisia Facebookissa, Instagramissa ja LinkedInissä!