Akvarellimaalauksen kesän intensiivikurssi – Markku Arantila – Valo ja tila

Viikonlopun intensiivikurssi: akvarellimaalaus 10.–11.6.2023

Kurssin teemana on valo ja tila ja sillä maalataan akvarelliväreillä. Kurssi sopii niin aloittelijoille kuin kokeneemmille. Kurssi toteutetaan lähtökohtaisesti ulkotiloissa, mutta sateen sattuessa maalataan sisällä.

Tapaamme koululla kurssin alussa ennen ulos siirtymistä.

Aika
La 10.6. klo 10:00–17:00
Su 11.6. klo 10:00–17:00

Opettaja
Markku Arantila, kuvataiteilija

Lue lisää Markku Arantilasta: esittelyssä Vapaan Taidekoulun opettajat

Tutustu myös toiseen Markku Arantilan viikonloppukurssiin: Väri

Paikka
Piirustusluokka
Vapaa Taidekoulu
Kaapelitehdas
Tallberginkatu 1 E
00180 Helsinki

250 €

Kurssimaksuun sisältyvät akvarellimaalauksen perustarvikkeet, joilla selviytyy kurssista sekä taukotarjoilu (kahvi, tee, virvoitusjuomat, täytetty sämpylä/croissant sekä pieni makea pala).

Jos haluat hankkia omia hyviä välineitä, tässä liitteessä on ehdotuksia sellaisista: Vapaa Taidekoulu akvarellikurssin materiaalilista kevät 2023

Käytössämme on nyt uusia maksutapoja:

• Pankkimaksut kaikista kotimaisista pankeista: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki
  • Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express
  • Mobiilimaksut: MobilePay, Pivo, Siirto
  • Lasku ja osamaksut: OP-Lasku, Jousto, Walley (Tällä maksutavalla asikkaan ei tarvitse maksaa laskuaan heti tai voi tilata laskun jossa on reilusti maksuaikaa)
  • Epassi
    • HUOM! Jos käytät maksutapana Epassia, älä ilmoittaudu lomakkeen kautta, vaan ole yhteydessä hallintojohtaja Meri Karppaseen (meri.karppanen@vapaataidekoulu.fi), joka rekisteröi ilmoittautumisesi. Tämä johtuu siitä, että kurssimaksun voi suorittaa vasta kurssin alkaessa, paikan päällä Vapaassa Taidekoulussa. Hinta Epassimaksulle on 255 € ja lisäksi erikseen laskutetaan tarvikemaksu 50 € (yhteensä 305 €). Laskun jakaminen kahteen osaan johtuu verottajan ohjeesta, jonka mukaan Epassilla voi maksaa vain palveluita.

Maksimiosallistujamäärä
16 henkeä

Ilmoittaudu kurssille:

Ilmoittaudu kurssille tästä linkistä: Elävän mallin piirustuksen ja maalauksen ilmoittautuminen. Valitse lomakkeen alaosasta “Viikonlopun intensiivikurssi 10.–11.6.2023 | Akvarellimaalauskurssi ulkotiloissa | Markku Arantila”.